lørdag 5. mars 2016

Mars startet med mye snø

Jeg tror dessverre drivhus-sesongen er utsatt på ubestemt tid!  Det har kommet veldig mye snø her på Østlandet de siste dagene.  Det er ganske mildt, så snøen synker fort sammen og det er utrolig pent ute.  Men jeg må nok klare meg med noen tomater som så vidt har begynt å spire på kjøkken benken.




Fordel er jo at når hagen ser slik ut så har staudene et veldig godt dekke.  
Og det jo tross alt tidlig i mars, så dette er helt vanlig.

Jeg har fylt på mat på brettet og hengt opp hjemmelagde meiseboller, så fuglene skal i alle fall slippe å leite etter mat.


2 kommentarer:

  1. Her hos meg er det også mye snø, og det kom nå i mars. Det er som du skriver, at plantene har det godt under den dyna. Kjenner at jeg er litt lei av denne snøen, men å er det jo vår og noe fint å se frem til.

    Vivi

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er også litt lei nå, men mars er jo gjerne slik, mye snø når vi egentlig vil ha vår.

      Slett