fredag 17. april 2015

Hagemessa i Lillestrøm


I dag tok jeg en liten tur til hagemessa.  Jeg hadde ikke så mye tid og hadde derfor funnet ut på forhånd hvor de standene lå som jeg i alle fall skulle innom.

Hos Corines Tomater fikk jeg kjøpt 4 spennende tomatplanter for kr 100 og fikk med en på kjøpet.  Den hadde de mistet navnelappen på så det blir en overraskelse ut på sommeren :-)

Ellers var det fine designerhager med noen gode tips og ideer og allerede en halvtime etter åpningstid var det ganske fullt av folk. 

Hovedmålet mitt for turen var standen til Garden Living.  Jeg vet jo at de har mye spennende, både av planter, redskap til hagen og mye annet.  Og i tillegg har de laget et nytt hageblad, Hagedrøm.  Og det måtte jeg jo få med meg!

Her er litt av standen til Garden Living, det bunget med spennende planter og ting!  Og jeg lot meg jo friste, det ble med 2 klematis (jeg snekret jo en levegg i fjor høst) og noen stauder hjem .....

Det nye hagebladet, Hagedrøm, ble jo også med.  Bladet er fullt av artikler om hage og planter, det er lite annonser og det er på 130 sider.  Og uten matoppskrifter som jeg synes hagebladene har fått for mye av den siste tida.  Bladet blir å få kjøpt hos Navesen ganske snart, løp å kjøp!  Her er det mye lesestoff og flotte bilder, håper at de skriver flere blader fremover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar