søndag 30. august 2015

Klar for plantebyttemøte

I dag er en av de mest spennende møtene vi har i Ullensaker hagelag - plantebytte og aksjon, og jeg gleder meg!

Jeg bruker gjerne hele sommeren til å plante opp planter, enten frøplanter eller stauder som trenger deling.  Og noe av dette overskuddet tar jeg med på plantebyttemøtet. 

Tidligere fikk jeg mer med hjem enn det jeg hadde med, nå er det omvendt.  Jeg trenger ikke lengre nye planter, men hvis det skulle dukke opp en ny, flott staude så hender det at jeg er så heldig å få den med hjem.

Og dessuten skal jeg i en hage som jeg ikke har vært i tidligere, og det er også veldig spennende.  Det er alltid inspirasjon å hente i andres hager :-)

4 kommentarer:

  1. Så spennende! Lykke til da :)

    SvarSlett
  2. Det ble en kjempehyggelig kveld, en god del penger i kasse til hagelaget etter planteauksjon, masse gratisplanter til alle som møtte opp og jeg fikk med meg 4 fine planter hjem :-) Helt topp!

    SvarSlett
  3. Veldig bra utvalg! Og spennende å få med seg noe hjem selv også.

    :-)

    SvarSlett