fredag 8. mai 2015

Den store hagefesten i Eidsvoll

Nå er jeg stort sett klar for hagefesten i Stallgården på Eidsvoll i morgen!  3 hagelag på Øvre Romerike skal stå på stand sammen og markedsføre Hageselskapet.  Jeg skal stå for Ullensaker og vi skal benytte anledningen til å dele ut brosjyren vår for hagemarkedet på Kjos 14. juni.  Og selvsagt håper vi å værve noen nye medlemmer!  I tillegg skal jeg ha med en del planter for salg.  Jeg selger planter 2 ganger i året og dette er første, gleder meg.

Jeg har pottet opp litt stauder i år, men det meste har stått i potter siden i fjor.  Og de fleste har klart seg fint.  Jeg tar med 3 kasser oppover i morgen og hvis det skulle trengs, så har jeg noe mer som kan tas med på søndag.  Og heldigvis er det meldt oppholdsvær!

Dette blir spennende, og det blir garantrert med noen nye planter hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar